Сервіси ESET для бізнесу ― професійна допомога в управлінні ІТ-безпекою

Опубликовано: 22.09.2021 14:24

ПРЕМІУМ-ПІДТРИМКА

Досить часто на підприємствах відсутні кваліфіковані ІТ-спеціалісти, які здатні правильно розгорнути та налаштувати рішення з безпеки для ефективного захисту корпоративної мережі. Саме для вирішення таких проблем була створена преміум-підтримка, яка на відміну від стандартної технічної підтримки (входить до складу ліцензій ESET) забезпечує швидку та оперативну відповідь щодо питань розгортання, оновлення, перевірки роботи продуктів з безпеки та стану корпоративного захисту.

Користувачам доступні такі види преміум-підтримки:

ESET Premium Support Essential –  пріоритет у черзі викликів.

ESET Premium Support Advanced – пріоритет у черзі викликів, виділений спеціаліст, пріоритетний розгляд запитів розробниками та проактивне інформування.

ESET Healthcheck – перевірка стану систем захисту.

ESET Deployment & Upgrade – розгортання та модернізація рішень ESET.

СЕРВІСИ З БЕЗПЕКИ

Сервіси з безпеки розроблені для компаній, у яких відсутні власні кваліфіковані спеціалісти для модернізації існуючої структури захисту та подальшого впровадження нових систем моніторингу, виявлення та реагування на інциденти кібербезпеки. Дані сервіси допоможуть підприємствам використовувати весь потенціал придбаних рішень для забезпечення надійного захисту корпоративного середовища, ефективно протидіяти атакам і вчасно реагувати на кіберінциденти.

Користувачам доступні такі сервіси з безпеки:

ESET Detection and Response Essential – сервіс з безпеки робочих станцій,  зокрема розслідування та реагування на кіберінциденти.

ESET Detection and Response Advanced – додатково передбачає супроводження системи виявлення та реагування (для користувачів ESET Enterprise Inspector).

ESET Detection and Response Ultimate – володіє додатковими сервісами з безпеки (для користувачів ESET Enterprise Inspector), а також передбачає розгортання та модернізацію рішень ESET.